Sahsiah Rupa Diri Tatkala Diri Bergelar Pelajar (Guys Version)

Hello! Hey! Salam semuaaaa! Neknaz kembali! Suka tak? Suka tak? A big sorry for u guys outside there. Sudah lama tidak menghupdate blog. Tapi alhamdulillah, bersyukur tidak terhingga, walupun tidak di atastarikh (update) entry, followers semakin bertambah ramai. Tidak terkecuali, earnings pon bertambah. Bertambah sikit je la. Sebab apa tak update? Hohoho, biasalah, neknaz kan part time lover worker. So, busy dengan keje la sementara tengah cuti nih. Semalam adalah hari officially terakhir neknaz berkerja. Dapatlah cari duit lebih masa-masa senggang yang tidak terisi tuh. Nak belanja korang? Sorry la, diri neknaz pon tak berbelanja lagi apatah lagi nak belanja orang.

Tengok tajuk post kali ini. Macam lepas gian sebab lama dah tak hupdate blog kan? Panjang bebenor tajuk nye. Saja lah, tak ada kaitan pon lama atau baru update. Kali ini, neknaz nak kongsikan tentang sahsiah rupa diri ke kelas dan rupadiri harian semasa bergelar students dan juga remaja (bagi sesiapa yang tak belajar). Kenapa neknaz cakap rupadiri? Dah itu istilah yang universiti selalu pkai, so, neknaz ikut je lah. Baiklah, mari kita lupakan tentang sahsiah rupadiri yang ditetapkan oleh sesetengah universiti yang bagi neknaz sangatlah lame dan membantutkan minat pelajar untuk belajar dan jadi pelajar @ student yang cool macam neknaz. Ceeeiitttt%*#$@!*. Mungkin korang semua boleh try ikut panduan yang neknaz berikan nih. Jangn risau, semua pakaian nih masih lagi mengikut peraturan dan undang-undang untuk ke kelas. (bagi student UiTM macam neknaz anda tahulah kan peraturan pakaian ke kelas macam mana kan?).

Ini untuk pakaian semasa hari Isnin or what so called Corporate Day for UiTM. Masih lagi formal attire but it looks nice!
 
 TUESDAY attire. Effortless!

 WEDNESDAY attire! Wish that the bicycle is mine!

 THURSDAY attire. Bajo corak heart dengan denim jacket, so edgy!

FRIDAY attire! 

 SATURDAY style! Jalan-jalan pasar malam tak pun window shopping dekat Feringhi.

 OMG! OMG! Sunday attire! Super sunday that always shine and bright. Keluar pegi lepak Starbucks atau karaoke pon ok jugak nih.

SEE! Ualls semua dah tengok kan. Tak semestinya kita tak boleh jadi stylo bila kita kena masuk baju kat dalam, atau kita kene pakai baju formal time hari Isnan.Semua boleh bila kita ada sedikit inspirasi fashion macam yang neknaz tunjuk kat atas nih. Gituuhh, inspirasi lah konon. By the way, thankyou streetfsn.com atas khidmat pemberi inspirasi sebenar kepada kami. Itu sahaja, terima kasih.

3 comments:

Comments