Senteng seluar

Salam! Entah korang semua faham  ke tak senteng tu ape, aku tak mau tahu lah.  Yang penting aku faham. Senteng nih proper meaning nye aku tak sure la. Tapi yang aku sure senteng nih LIPAT KAKI SELUAR. Hah? Pehal pulak dengan lipat kaki seluar nih. Kalau korang semua perasan, lipat-melipat nih da jadi trend plak kat dunia fesyen skarg nih. Kat Malaysia, baru nk jd trend tapi kat luar negara aku rase da lame da kot. Tapi, untuk kali nih aku nk fokuskan budaya lipat-melipat nih untuk kaum lelaki sahaja. LELAKI sahaja. Chopp! Cakap pasal senteng seluar niyh, aku teringat pulak kesah dolu-dolu mase kecik-kecik. Seingat aku, kalau SI CHUBBY mama aku tuh nampak seluar aku senteng punye la tinggi, mesti dia akn cakap, "Eyt, angah. Baru pas banjir ke??". Sentap weyh...Tapi skarg, soriii. Boleh dikatekan sape yg lipat kaki seluar tuh, lagi tinggi dye punye darjat dalam berfesyen nih. Meh sini, aku kongsikan macam mane nk lipat dengan cara yang betul. Hasilnya macam bese, YOU LOOK GREAT!

LANGKAH PERTAMA

LANGKAH KEDUA

LANGKAH KETIGA

LANGKAH KEEMPAT

LANGKAH KELIMA

....................HASILNYA....................


3 comments:

  1. nok naz!!!
    kalo nk sentengkan suar,x yah la wat cara mcm 2 dear..
    2 cara mat rempit syg...
    just lipat sajowk ke atas..
    and the result will be better n nicer compare wat cara dlm pix 2..
    my advise dear.. :P

    ReplyDelete
  2. owh...okeyh panda! tapi kalau seluar tuh besar pon kene lipat biase je ke?? kalau mat rempit ketat, tp yg ditunjuk tuh tak de la ketat sangat..juz nk bg nmpk kecik je lipatan tuh.. btw, fatin. tu bukan kaki aku la..

    ReplyDelete

Comments