An evening with Tanjung Dawai

Hai semua! Tak mau ayat cliche. Contohnya "da lama tak update blog" "blog yang da bersawang" dan lain-lain lagi. Saya sibuk dan saya down. Cukup untuk menggambarkan segala-galanya. Down sebab apa. Setiap hari di rasakan sangat lambat untuk bergerak. Kenapa lambat untuk bergerak? Sebab duit ciput sangat. Nak belanja pun kena beragak-agak. Subjek untuk sem kali ini pulak makin susah. Down la saya!

So, untuk menghilangkan down, inilah aktiviti kebiasaan nya akan dilakukan. Dan, untuk pengetahuan semua, ini merupakan aktiviti pertama untuk semester terakhir saya di Kedah. SEPETANG BERSAMA TANJUNG DAWAI.

 

Simple attire as i just went back from the class and suddenly, shaz ajak pegi teman die ke TANJUNG DAWAI tercinta. Pecah rekod. Sebab kononnya nak buat rekod paling lama boleh tahan duduk dalam kampus tak keluar pergi beronggeng mana-mana. Sekali tahan dua minggu sahaja. Tak apalah, janji dapat kepuasan dan dapat menghilangkan tensyen di kala i'm so stressed regarding the money! Tak pe, orang bertaqwa kena sabar. Bye!

3 comments:

Comments