Yang terakhir mesti best.

Hye semua. Credit to izzy a.k.a shazzy falak punye boyfie sebab sudi snap n upload pic nih untuk aku. Jarang aku nak buat cite based on gambar kan? Jarang ke? tak la... hahaha.

waktu nih, tengah study nih. ni la pantang bila bawak camera masuk dalam library. konon-konon nak amek gambar passport. last-last tergelak sendiri. terhasil la gambar candid. tgk baju...meriah kot..

macam mana ni? tiga dara pungutan pingitan nih ade kat tepi jalan. yang kiri sekali masih blur, pura-pura tak pandang saya. yang tengah sudah tersipu-sipu malu hasil tenungan saya. yang kanan sekali suda berbisik kepada yang lain tentang saya. (rekaan semata-mata)

laaa..tok mud pon nak jugak ke. buat pertama kali photographer cuba fokus hamdan dan blur kan di belakang. cubaan agak berjaya! hehehe

posing kaki aku tuh agak mahal tuh. dapat jugak peluang bergambar bersama 3 dara pingitan tadi. hehehe, zuzu macam nurul cakap cakap kan? (uwekk)

 inilah aktiviti kami, kami di tanjung dawai. oooo, shaz tak dak!

haaaa, shaz da ade. eehhhhh, hamdan lak tak dak!

rombongan meminang pihak lelaki. dari kiri, aku, hamdan, ayah pihak lelaki, caman, dan lelaki yang nak tunang. (pasaipa ayah dan anak tak serupa?)

sudi jugak bergambar dengan orang yang tak seberapa nih.

 lama sangat tak pakai spek nih.

muka gembira kan?dan agak fake!!!!

sabar je la, obsesi kepada diri sendiritak bahaya kan?


hurm, yang terakhir setiap sem mesti best. mungkin sebab tiada apa yang perlu aku fikirkan lagi. exam pon da habis. tapi waktu nih, kitorang tinggal satu paper lagi, psychology. huhuhu, kene jugak keluar. kalau ak mau nye jadi psycho memerah otak menghafal. moga-moga result aku best macam orang lain. ameeen cepat!

3 comments:

Comments