Venus William's Dress


HAI SEMUA! Lama tidak menulis di blog. Baiklah, ada sesuatu yang ingin neknaz kongsikan bersama anda semua. Tentang ratu tennis dunia, Venus William. Sudah semestinya bukan untuk bercerita tentang kehebatan beliau dalam arena sukan tennis pennis antarabangsa. Bukan juga untuk bercerita tentang tubuh badannya yg sekali pandang agak menggerunkan, (kalah badan neknaz)..hahahahaha

Apa-apapun, kali ini neknaz rasa neknaz nak kongsikan bersama-sama pembaca-pembaca semua tentang pendapat terhadap dress si Venus William nih. Bukan dress semasa beliau pergi ke anugerah apa-apa, tetapi sport dress yang dipakainya semasa menentang Shahar Peer. Banyak pendapat boleh di berikan, tetapi tak kurang juga heboh seluruh dunia menyetujui mengatakan dress Venus ini was quite a distraction.

Walaupun Venus mengalahkan pemain ranking  ke 18 Shahar Peer dengan straight sets, self-designed dress si Venus nih  masih lagi menjadi isu kepada beliau sendiri. Certain-certain time, dress si Venus nih akan terangkat dan disebabkan bahagian bawah dress ini pendek, semua orang seolah-olah boleh melihat hampir keseluruhan bahagian kai Venus. Akhirnya, Venus sendiri yang akan selalu menjadi mangsa, terpaksa menurunkan kembali bahagian bawah dressnya itu setiap kali sebelum bermula servis baru.

Kalau la, lawan Venus nih lelaki, neknaz rasa memang Venus menang mudah la. Biarpun kaki nya berotot macam laki, tetapi Venus masih lagi sorang perempuan. Tak gitu?? heheheehe, kalau neknaz ok je. Neknaz kuat iman. hahahaha. Satu lagi, ingat, dimana-mana pon kita boleh berfesyen, asal kene tempat dan keadaan. Masa bersukan pon boleh taw berfesyen. haaa,..Kau ada?? JUMPA LAGI!

2 comments:

Comments