Sinta dan Jojo

Lokasi : LIBRARY

di saat rakan-rakan lain sibuk menghighlight sini-sana mencari arguments dan fallacies, bagi menyempurnakan tugas untuk Critical Thinking, aku sudah kebuntuan idea. suhu persekitaran yang agak panas, membantutkan lagi usaha aku nk siapkan kerja. mmg muke pemalas, ngaku je lah kan. membuka facebook, berbalas-balas comment dengan si budak kuat tidoq di wall, itu je la yang mampu menghilangkan kebosanan aku. tunggu group untuk presentation petang nih, masih tidak kelihatan. mana lah mereka nih, petang nih kita nk present, takkan nk balas dendam macam apa yang aku da bwat kat dorang nih. mau blur jugak aku nnti. assgnment law, critical thinking, presentation, forum dan macam-macam lagi. so, sementara tuh jugak aku pon terasa mcm nk update blog nih. SINTA dan JOJO.


macam nama kartun, tapi inilah nama 2 gadis indonesia yang masih lagi belajar di salah sebuah universiti dkt indon tuh. apa yang dorang wat? kalau korang nk tau, dorang nih da femes kat youtube sebab upload video dorang miming lagu dangdut indon yang da lame da. tajuknye, KEONG RACUN. da 2 juta lebih da orang view, masuk paper bagai. penangan miming ja, da bole femes satu dunia. bagi pendapat aku, tak de pape yang speselnye, cuma mungkin sebab dorang nih cun kot. yang kiri tuh aku rase ok lagi la walaupun miming, tapi yg kanan tuh saja nk tumpang femes je la kot. control-control lak kn. korang rase cmne?? tgk la..



kalau lah dorang nih buat video pasal mengaji al-Quran ke ape ke, mesti tak kan smpi 2 juta lebih orang tgk. fikir-fikirkan.. (ala, pandai la ckp orang, neknaz, kau pon sama je. bende2 macam nih layan..)

No comments:

Post a Comment

Comments