SELAMAT HARI LAHIR

“Maturity has more to do with what types of experiences you've had, and what you've learned from them, and less to do with how many birthdays you've celebrated.”

MUNGKIN AKU TERLAMBAT. MUNGKIN AKU SUDAH DI COP SEBAGAI KAWAN YANG SUDAH MELUPAI KAWAN. biarkan semua itu. pertama sekali, mahu sekali aku menjerit sekuat hati, aku bangga mendapat kawan sebaik dia. biar lah, aku tidak pandai berkata-kata, tidak pandai ekspresikan apa yang tersurat dan tersirat, tapi aku mahu semua orang tahu, dia SAHABATKU sehidup semati. 

TERIMA KASIH UNTUK SEGALA-GALANYA. kau insan yang sentiasa ada di saat aku gembira mahupun sedih. kita sudah banyak kenangan suka dan duka biarpun kita masih baru mengenali antara satu sama lain. kuasa ALLAH. Dia anugerahkan aku kawan sebaik engkau. semoga ceria selalu.


pesanan buat kau sahabat karibku : 
.JANGAN SELALU RASA YANG BURUK ITU BERPUNCA DARIPADA KITA.
.SELAMAT HARI LAHIR.

1 comment:

Comments